Now and Again

To be honest I loved this look and still do. Wore this back in November when I was away however I've been so busy recently it has been unreal. Starting off with the basics such as education, that is of course followed by interviews, appointments, work and things I don't manage to finish off that I have to work on in my free time. I have now only 55days till my art exam and yes I have about 10 pages complete (which is oh so not enough). I have 94 days till every other exam takes place and I'm not prepared and never will be. But let's be honest we all have to just face things as they come.


Since I've managed to find a spare moment to write a post and actually update myself on everything going on (especially within blogging) I wanted to share this. Nomrally people go for plain jeans and a different coloured top or jacket, just generally something you see more of. This is exactly why in this look I've kept everything black and just added a lighter pair of jeans. Sometimes we all need a change and this is one of the most gradual ones you can make. Keeping everything one colour and adding a different one by featuring that one item can make a statement.


_____________________________________________________________________________


Będę szczera, kocham tą stylizacje. W tamtym roku miałam ją założoną ale ostatnio jestem bardzo zajęta więc za wiele czasu nie miałam żeby wrzucić na bloga. Ogólnie szkoła, rozmowy, wizyty, zadania i praca zajmują wiele mojego czasu i ciężko sprawić żeby wszystko dosłownie zrobić. Mam 55 dni do egzaminu do którego mam 10 stron przygotowane ale to zdecydowanie za mało i 94 dni do reszty matur. Nie jestem przygotowana i na pewno nie będę ale ogólnie człowiek musi rzeczy zrobić prędzej czy później.


Zdążyłam znaleźć wolną chwile więc w końcu mogę na bloga coś wrzucić i zobaczyć co się ogólnie dzieje. Większość ludzi zwykle nosi wszystko czarne i dodaje kolor do stylizacji przez dodatek kolorowej bluzki czy innego koloru kurtki, ogólnie więcej takich kombinacji się widzi. Dla tego ja w tej stylizacji dodałam jasne dżinsy a resztę zostawiłam czarne. Nie raz człowiek potrzebuje jakiejś zmiany i to jest akurat jedna z tych bardziej subtelniejszych. Dodawanie jednej rzeczy w innym kolorze ma super efekt na całą stylizacje i sposób w który się prezentujemy.












Comments

  1. Super stylizacja ;) Torba jest idealna <3

    ReplyDelete
  2. I love your style.... nice boots:)
    following you back dear please follow me on Google+ so we can stay connected
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    ReplyDelete
  3. So cool. Love your style.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ReplyDelete
  4. Piękny płaszczyk:) jakie masz cudne fługie włosy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo i fajnie że tobie się spodobał :)

      Delete
  5. I love those boots and by the way good luck for your exam!
    Aleeha xXx
    http://www.halesaaw.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much and glad you like the boots <3

      Delete
  6. Świetne jeans'y.Stylizacja casual więcej bardzo prosta ale zawsze efektowna . Zapraszam do mnie: https://kingstyyle.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, fajnie że tobie się podoba :)

      Delete
  7. Stylizacja i klimat są piękne :D Najbardziej spodobały mi się Twoje włosy <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Very stylish look) Like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  9. you look stunning my dear! love your style

    Check out my latest blogpost if you want :)
    >>http://evaredson.blogspot.it/2017/02/how-to-style-denim-jacket-in-winter.html

    xoxo
    Eva

    ReplyDelete
  10. Love your casual outfit! :)

    Hope everything goes well with your exam and tests! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Natassia, I hope it does too :)

      Delete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. cudownie wyglądasz, zakochana jestem w tej stylizacji :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    ReplyDelete
  13. Such a nice casual look!

    XO

    Daria

    http://www.dbkstylez.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts